MZDOVÁ/Í ÚČETNÍ

Před 436 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Mzda: 35 000 - 45 000Kč/měs. dle pracovních zkušeností (Junior/Senior) Do našeho týmu hledáme novou kolegyni v oblasti interního zpracování mezd. Náplň práce: - Odpovědnost za vedení veškeré mzdové agendy - Zpracování mezd - zajištění správnosti a úplnosti podkladů pro mzdy - Zpracování a kontrola odvodů daně z příjmu, pojistného na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění, výpočet nemocenského pojištění, vedení evidenčních listů zaměstnanců - Komunikace se zdravotními pojišťovnami, ČSSZ apod. - Roční zúčtování daně, ELDP, vyúčtování zálohové a srážkové daně - Zpracování a vedení evidence exekucí, insolvencí Požadujeme: - Min. SŠ vzdělání s maturitou - Odborná praxe a zna... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Mzdový účetní / mzdová účetní
Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na adresu milan.dvorak@sunfood.cz. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 7:30 do 15:00 hodin. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet, docházkové systémy) - orientace ve mzdových a personálních předpisech - orientace v zaměstnávání cizinců - dobré komunikační schopnosti, samosta... (více v detailu)
Účetnictví, účetní sluzby
Přidáno včera - Plzeňský kraj - BAZOS
Účetnictví, účetní služby Nabízím spolehlivé a pečlivé zpracování účetnictví a daňové evidence pro menší firmy a OSVČ. Služby: Komplexní vedení účetnictví / daňové evidence Přiznání k DPH, dani z... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Účetní
Kontakt e-mailem. Hledáme kolegu/kolegyni na pozici všeobecný/á účetní v sofwaru Helios. Nástup možný ihned. pracovní ... (více v detailu)
Účetnictví, daňová evidence, mzdy
Přidáno včera - Královéhradecký kraj - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy a OSVČ, jednoduché a podvojné účetnictví, daňová evidence, zpracování mezd, vedení mzdové agendy, daňová přiznání, daň z p... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
Před 5 dny - AVIZO_CZ
C04 z:22/1/2025 a:16/5/2025 Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování daňových přiznání, které se týkají Daně ze závislé činnosti, Srážkové daně, DPH apod. - evidence a nákup stravenek pro zaměstnance - spolupráce s fakturací - evidence a archivace písemností a dokumentů - ostatní administrativní činnosti. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - z... (více v detailu)
Neuvedeno
noční vrátný a obsluha mycího vozíku ( m/ž )
NOČNÍ VRÁTNÝ - zástup při nočních směnách na vrátnici nemocnice, noční obchůzky OBSLUHY MYCÍHO VOZÍKU - práce po, stř, pá od 8:00 - 12:00, vedení mycího stroje, mytí větších ploch Mzda dle počtu odpracovaných hod... (více v detailu)
Správce daně - vyměřování
Nutná podmínka: v termínu do 6. 6. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300400 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: správa daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty u přidělených daňových subjektů, tj. zpracování daňových přiznání, stanovení správné výše daňových povinností, před... (více v detailu)
Vedoucí správy majetku a služeb, koordinátor HSE
Požadavky: - SŠ nebo VŠ technického nebo ekonomického směru, praxe na stejné pozici min 2 roky - podmínkou,výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti,výborná znalost práce na PC - excel, word, Power Point, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, samostatnost,spolehlivost, aktivní řidič - sk. B Náplň práce: - příprava plánů revizí, servisů a kontrol, zajištění všech oprav(nemovitosti, stroje a zařízení, auta) - zajišění investic, aktualice předpisů v souladu s platnou legislativou - zpracování a aktualizacedokumentace v oblasti BOZO a PO, identifikace rizik v oblasti BOZP a PO, - šetří, eviduje a zpracovává záznamy o pracovních úrazech - zodpovídá za procesy auditů integrovaného systému kvalitydle norem ČSN EN ISO9001.2016, ČSN EN ISO ... (více v detailu)
Pomocní kuchaři
tel.: 777859999 po-pá 9-12h Pohovory pouze po předchozím telefonním objednáním, nejlépe formou SMS Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, týmový práce, odolnost vůči stresu Práce o víkendu a večerech Požadujeme zna... (více v detailu)
Účetní skupiny podpory a evidence majetku
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Odpovídá za vedení účetnictví a vedení účetní evidence majetku v souladu s platnými legislativními normami a rezortními vnitřními předpisy. Ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vykonává pozici účetní; - účtování majetku; - zpracovává stanovené přehledy z evidence majetku apod.; - podílí se na provádění pravidelných inventarizací majetku; - zodpovídá za vedení účetní evidence majetku. Práce na dobu určitou s možností prodloužení. Výše pla... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšníci a servírky
e-mail: malybuddhagallery@email.cz znalost vietnam. pokrmů - výhoda znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou pohovor po kontaktu ... (více v detailu)
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Specialist GBS P2P
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem - velmi dobré... (více v detailu)
Sociální pracovníci
Uchazeči zašlou motivační dopis a životopis na e-mail milada.karhanova@svetlokadanzs.cz - do předmětu uvedou "Uchazeč SP Klub Molo". Následně budou pozváni na přijímací pohovor. Požadovaný minimální stupeň vzdělání: alespoň jedno u uvedených - vyšší odborné - bakalářské - magisterské - doktorské (Ph.D. apod) Vhodné i pro absolventy. Upřesňující informace: - splněné kvalifikační požadavky na pozici sociální pracovník dle zákona 108... (více v detailu)
Externí účetní
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Nabízím účetní služby. . Jsem samostatná účetní, pracující převážně z domova (práce na vzdálené ploše) v programu Pohoda. Premiér, Gordik .Zpracovávám kompletní účetní pro fyzické a právnické osoby. agendu včetně mezd. Mám praxe s příspěvkové a nezáskokové organizace. Zkuš... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
KONSTRUKTÉR / KONSTRUKTÉRKA
Požadujeme: SŠ (VŠ výhodou) vzdělání strojní, znalost konstrukce strojních součástí a zařízení, příprava výrobní a výkresové dokumentace, práce v Autocadu 2D výhodou, práce ve 3D modelářích (SolidWorks, Inventor) výhodou, znalost práce MS Office (Excel, Word... (více v detailu)
Recepční - provozní pracovník péče o klienty
pozice: Recepční - provozní pracovník péče o klienty Nástup: ihned, Mzda:30000,- Kč Kontakt:Krůtová Lenka, e-mail: kariera@ok-aviation.cz Požadavky: Aktivní znalost práce na PC (word, excel, outlook). Aktivní znalost AJ slovem i písmem (vyřizování telefonátů). Organizační schopnosti. Komunikativní osobnost. Aktivní přístup k práci. Spolehlivost, pečlivost. Řidičské oprávnění sk. B. Náplň práce: Komunikace s klienty a obchodními partnery osobně i telefonicky. Zajištění chodu recepce. Zpracování příchozí, odchozí pošty a jiné administrativní práce. Zpracování... (více v detailu)
PROJEKTOVÝ MANAŽER / MANAŽERKA JUNIOR
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání strojní, znalost konstrukce strojních součástí a zařízení, příprava výrobní a výkresové dokumentace, práce v Autocadu 2D výhodou, práce ve 3D modelářích (SolidWorks, Inventor) výhodou, znalost práce MS Office (Excel, Word).. Platové ohodnocen... (více v detailu)
Přípravář/ka staveb, rozpočtář/ka, případně stavbyvedoucí
Administrativní činnost pro stavební oddělení: - Poptávky, vyhodnocení stavebních materiálu a subdodavatelů - Kontrola výkazů výměr a projektové dokumentace, tvorba harmonogramů - Komunikace a jednání se subdodavateli i investorem/zadavatelem - Práce s cenovými nabídkami a jejich finalizace - Tvorba rozpočtů Požadujeme: - znalost práce na PC, MS Office ( Word, Exc... (více v detailu)
Traktorista/ka pro závod RV
Požadavek na uchazeče: ŘP skup T, znalost práce práce v zemědělství - rostlinné výrobě, praxe Pracovní doba: dle harmonogramu práce Termín nástupu do zaměstnán... (více v detailu)
mzdová účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce : samostatné vedení jednoduchého a podvojného účetnictví Požadujeme : - znalost účetnictví a daňové problematiky - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost - práce s MS Office (Excel, Word) - znalost programu Pohoda a Ekonom výhodou Nabízíme : - nástupní plat 25.000 Kč + pohyblivá složka 5.000 Kč (hrubý měsíční plat) - roční odměny, zaměstnanecké ... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatná účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce : samostatné vedení jednoduchého a podvojného účetnictví Požadujeme : - znalost účetnictví a daňové problematiky - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost - práce s MS Office (Excel, Word) - znalost programu Pohoda a Ekonom výhodou Nabízíme : - nástupní plat 25.000 Kč + pohyblivá složka 5.000 Kč (hrubý měsíční plat) - roční odměny, zaměstnanecké ... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní junior (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce : samostatné vedení jednoduchého a podvojného účetnictví Požadujeme : - znalost účetnictví a daňové problematiky - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost - práce s MS Office (Excel, Word) - znalost programu Pohoda a Ekonom výhodou Nabízíme : - nástupní plat 25.000 Kč + pohyblivá složka 5.000 Kč (hrubý měsíční plat) - roční odměny, zaměstnanecké ... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce / prodejkyně
Kontakt zasláním životopisu na adresu personalni@stamont.eu. Požadavky: - znalost práce na PC - znalost stavebních materiálů výhodou. Náplň práce: - prodej zboží zákazníkům dle jejich potřeb a požadavků - komunikace se zákazníky a dodavate... (více v detailu)
Zedníci (kromě zedníků ohnivzdorného zdiva)
volat po až čt. 9-16hod. 226886584 výhodou znalost rumunštiny, praxe v oboru pracovní poměr od:... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce