Referent/ka Odboru správy majetku

Před 264 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Stavební a investiční technik/technička
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Mistr rozpisu - provozní technolog
místo výkonu práce : Stará Ježnická 1556/1, Krnov Požadujeme: • SŠ vzdělání • Technické myšlení a velmi dobrá orientace ve výkresové dokumentaci • Zkušenosti s tvorbou technologických postupů • Svědomitost, zodpovědnost a flexibilita • Schopnost týmové práce • Dobrá uživatelská znalost práce s PC, především Excel • Znalost prostředí IS SyteLine výhodou Pracovní náplň: • Prohlídka železničních vozů při přístavbě do opravy • Identifikace úbytků a poškození • Př... (více v detailu)
Pomocní kuchaři
znalost vietnamského jazyka vyhodou schopnost pracovat pod tlakem 1.kontakt: e-mailem: tranvanchien2410@gmail.com telefonicky od... (více v detailu)
Výpomoc ve skladě - skladnik Jesenice u Prahy
Přijmeme pracovníka do skladu s hutním materiálem. Na VPP nebo brigádně. Prac .doba 8-16 hod. Po-pá. Náplň práce: úklid skladu a materiálu , přeprava materiálu, příprava materiálu,... (více v detailu)
ŘIDIČ - SKLADNÍK
Požadujeme: řidičský průkaz skupiny B, zručnost, spolehlivost, pracovitost, pečlivost, schopnost rychle se učit novým věcem, výhodou je znalost sortimentu spojovacího materiálu; Nabízíme: zaměstnanecké benefity Konta... (více v detailu)
Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
Pracovník/ce pro tvorbu cenových nabídek.
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • odpovídající platové podmínky • zaměstnanecké výhody • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • nástup možný ihned Náplň práce: • tvorba cenových nabídek pro strojní demolice budov • mostů, průmyslových a jiných areálů • zemní práce pro výstavbu budov • komunikací a jiných ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Stavbyvedoucí dopravních staveb (m/ž)
Požadujeme: - SŠ/VŠ stavebního zaměření - Znalost pracovních postupů a technické dokumentace - Organizační schopnosti - Zkušenosti s řízením staveb - Samostatnost - Časovou flexibilitu - Zodpovědnost - Spolehlivost - Řidičský průkaz sk. B - Autorizace výhodou Nabízíme: - stravné, o... (více v detailu)
Seřizovač/ka vakuových lisů
Upřesňující informace4): Hlavní náplň práce: • Řízení a obsluha stroje na vakuové tvarování plastů • Výměny forem a náběh výroby • Obsluha lisu • Manipulace s VZV • Kontrola výrob • Předávání směn Požadujeme: • SOU s technickým zaměřením • Schopnost číst výkresovou dokument... (více v detailu)
Operátor - seřizovač/ka CNC frézek a laseru
Hlavní náplň práce: • Řízení a obsluha stroje pro třískové a beztřískové obrábění plastových výlisků • Měření a kontrola obrobků • Základní údržba a seřizování stroje • Výroba přípravků • Systém Kaizen Požadujeme: • SOU s technickým zaměřením, popř. praxe v oboru • Schopnost číst výkresovou do... (více v detailu)
Fakturant/fakturantka
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NÁPLŇ PRÁCE: Vytváření faktur ve firemním systému Odesílání faktur odběratelům Zpracování dodaných faktur Vedení evidence faktur Kontrola správnosti údajů na fakturách POŽADUJEME: Základní orientace v daňových předpisech Pečlivost, odpovědnost, přesnost při zadávání dat Dobrá znalost práce na PC NABÍZÍME: možnost kariérního růstu práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - ... (více v detailu)
Warehouse officer (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme Posilu do expedice s proaktivním přístupem, který/á bude podporou našeho týmu a přispěje k našemu rozvoji a úspěchu. Orientace ve skladové evidenci (sklady, meziskladové přesuny) Příjem (expedice) materiálu, komunikace s obch. oddělením, laboratoří AJ výhodou, orientace v IS K2 výhodou Znalost: ... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce (pedagogický/á pracovník/ice) v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici sociálního pracovníka/nice (pedagogického prac.) v NZDM v Litomyšli. NÁPLŇ PRÁCE: aší náplní práce bude pracovat s dětmi a mládeží od 6 do 26 let. Budete se podílet na přípravě a realizaci volnočasových aktivit, pomáhat dětem při přípravě do školy - doučování, zprostředkovávat jejich kontakt s rodinou a okolím, organizovat prázdninové akce, spolupracovat se školami, ale i vytvářet a realizovat individuální plány. POŽADAVKY: splněnou kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb. - VOŠ nebo VŠ se sociálním nebo pedagogickým zaměřením, výpis z rejstříku trestů, ztotožnění se s posláním NADĚJE, schopnost týmové spolupráce, samostatnost, komunikační a organizační schopnosti,... (více v detailu)
Neuvedeno
správce skladu náhradních dílů
Před 3 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost, praxe na podobné pozici vítána, zajišťování náhradních dílů a jejich kontrola při příjmu, zodpovědnost za skladové zásoby a za dodržování skladovacích procesů, optimalizace skladových zásob vzhledem k hospodárnosti, organizace a vedení ročních inventur, odpovědnost za správu odpadů a nebezpečných látek, spolupráce s ostatními odděleními, pečlivost, týmová práce, schopnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej nájemního domu, 802 m², Sokolov, ul. Nádražní
Před 2 dny - Karlovarský kraj - BAZOS
Nabízíme k prodeji zrekonstruovaný bytový dům v Sokolově s ideální polohou – jen 5 minut chůze od centra města i nádraží. Dům má 12 bytových jednotek, všechny obsazené prověřenými nájemníky, a jeden velký nebytový prostor, který je trvale pronajat. Každý byt má vlastní měření vody i energií, což zajišťuje efektivní správu nákladů. Měsíční výnos z pronájmů činí necelých 100 000 Kč. Nemovitost nevyžaduje mimo opravy fasády žá... (více v detailu)
Karlovarský kraj
21 500 000
 Kč
DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Denní recepční v hotelu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (2 dny / 5 dní) dle rozpisu vedoucího, 7:00-19:00 h. Náplň práce: zpracování a evidence rezervací poptávek a objednávek, ubytování hosta, pokladní operace a další agenda s tím spojená, zajištění souvisejících služeb pro hosta, komunikace s hosty v recepci (e-mailem a telefonicky... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodavač/prodavačka smíšeného zboží
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: prodej zboží, vyskládání, vystavování, třídění a zjišťování jakosti zboží, přijímání plateb, komunikace se zákazníky, předvádění zboží zákazníkům Požadavky: spolehlivost a schopnost rychle se učit novým věcem; schopnost práce v týmu, dobr... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce