Projektový manažer/manažerka informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií

Před 87 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní koordinace přípravy a realizace projektů informačních a komunikačních systémů, provádění činností spojených s koordinací projektů informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro veřejné zakázky v souvislosti s projekty informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů s dodavateli informačních systémů, stanovení časového a finančního plánu realizace projektu, sestavení, vedení a řízení projektového týmu Požadavky: - dosažené vzdělání - VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - operační systémy Windows, architektura aplikací, architektura technické infrastruktury, protokoly TCP/IP - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně mysle... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA - FAKTURACE
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Projektový manažer/manažerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zkušeného projektového manažera pro oddělení dotací. Náplň práce: - Řízení projektů od A do Z: od iniciace a plánování až po realizaci, monitoring, reporting, prezentaci výsledků, vyhodnocení a uzavření. - Tvorba časových a finančních plánů projektů. - Vytváření strategií a opatření pro dosažení cílů projektu. - Kontrola postupu a kvality práce. - Sledování nákladů projektu. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně management, ekonomika nebo technický směr). - Komunikační dovednosti na jedničku, vstřícné a příjemné vystupování. - Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce. - Velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office. - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Praxe a znalost řízení projektů ve všech fázích výhodou. Nabízíme: - Práci na plný úvazek s možností kariérního růstu. - Perspektivní pozici v dynamickém prostředí. - Možnost trvalého vzdělávání a... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Manipulační dělník/ce v plastikářské výrobě
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Zdounky - Náplň práce: obsluha vstřikolisu a vytlačovací linky pro výrobu plastových dílců, nejčastěji dopravního značení jako jsou silniční směrové sloupky, balení hotových výrobků, ukládání na přepravní palety a příprava k expedici, v rámci provozních činností budete spolupracovat s dalšími kolegy na směně. - Požadujeme: spolehlivost, zodpovědnost, manuální zručnost, výbornou pracovní morálku, oprávnění na VZV výhodou - Nabízíme: závodní stravování, motivační osobní ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, pracovní doba - střídání směn Pondělí až Pátek 6:00-14:00 / 14:00-22:00 / 22:00-... (více v detailu)
Neuvedeno
Montážní technik/Mechanik ve výrobě rozvaděčů
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: Montážní technik/Mechanik ve výrobě rozvaděčů Nástup: 1.3.2025 Mzda: 30000,- až 60000,- Kč Kontakt: Lucie Zápotočná, email: lucie.zapotocna@acs-e.com Hledáme šikovného mechanika, který má smysl pro humor a ví, jak oživit každou mašinku! Pokud máte rádi vyzvánění nástrojů a zvuk spokojeně hučících motorů, jste na správném místě! Hlavní náplň práce: - Mechanické práce v dílně při výrobě rozvaděčů v sídle zaměstnavatele - Obsluha modifikačního centra pro vrtání a frézování rozvaděčových skříní - Obsluha gravírovacího stroje pro výrobu popisků a informačních štítků - Instalace rozvaděčů do zařízení - Možnost účasti na montážích na zakázkách zaměstnavatele v ČR i zahraniční (Instalace kabelových tras, pokládka kabelů, ruční montážní práce) - Příprava materiálu na montážní zakázky v prostorách firmy - Vaším úkolem bude trávit čas se stroji - opravit je, když se vzbouří, a udržovat je v kondici, aby byly vždy připraveny na práci - Pomůžete s montáží nových strojů, které přijdou na scé... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 193 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 201 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 353 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 291 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 341 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 346 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce