Projektový manager/ka - junior

Před 280 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ. NÁPLŇ PRÁCE: jedná se o pozici s potencionálem dalšího rozvoje a možného kariérového růstu. Podpora project manager senior. Rozmanitý obsah práce, flexibilní časová zátěž. Komunikace se zákazníky, jak v místě pracoviště, tak na služebních cestách. Pomoc při vedení projektů, plánů a projektové dokumentace. DALŠÍ POŽADAVKY: Výhodou je základní znalost čtení technické dokumentace a znalost nástrojů kvality au... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Koordinátor Erasmus projektů
Koordinátor Erasmus projektů Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici Koordinátor projektů. Uvítáme jak zkušené profesionály, tak i kandidáty s menšími zkušenostmi nebo absolventy, kteří se chtějí rozvíjet a získat nové dovednosti. Náplň práce: • Organizace a vedení projektů zaměřených na pracovní procesy a vzdělávání • Koordinace práce na projektech, komunikace s klienty a týmem • Příprava pracovněprávní dokumentace (nástupy, výstupy, smlouvy) • Řízení náborových procesů – od tvorby inzerátů až po realizaci pohovorů • Řešení pracovně-právní agendy, komunikace s úřady a institucemi Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou • Výbornou znalost práce na PC (Excel, Outlook, MS Office) • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič • Výborné organizační a komunikační schopnosti... (více v detailu)
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
pracovník/ce v sociálních službách
Jedná se o práci na pozici pracovníka v sociálních službách na zkrácený 6hodinový úvazek. Požadujeme ŘP skupiny B (aktivní řidič) a trestní bezúhonnost. Kurz pro pracovníka v sociálních službách nebo naplněné požadované vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. bude výhodou. Další výhodou k přijetí bude znalost terénu v obcích regionu Kyjov a předchozí práce s cílovou skupinou osob s duševním onemocněním. Jedná se o terénní práci v domácnostech klientů služby Sociální rehabilitace, která obnáší především podporu formou aktivizačních, výcho... (více v detailu)
sociální pracovník/ce
Jedná se o práci na pozici sociálního pracovníka na plný úvazek. Požadujeme ŘP skupiny B (aktivní řidič), trestní bezúhonnost a naplněné požadované vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. k práci na pozici sociálního pracovníka. Výhodou k přijetí bude znalost terénu v obcích regionu Kyjov a předchozí práce s cílovou skupinou osob s duševním onemocněním. Jedná se o terénní sociální práci v domácnostech klientů služby Sociální rehabilitace, která obnáší především sociální poradenství, sociální šetření, podporu formou akti... (více v detailu)
TELEFONNÍ OPERÁTOR/-KA
Telefonní operátor - fix + odměny z prodeje Naše oddělení péče o klienty je zaměřené na prodej a podporu našich zákazníků. Hledáme posilu do našeho týmu. Pokud jste komunikativní, rádi jednáte s lidmi a chcete si přímo ovlivnit výši vaší mzdy, pak je tahle příležitost stvořena pro vás! Co vás bude čekat: - Prodej našich služeb přes telefon dle jasně nastavených KPIs - Hovory s našimi současnými klienty, kteří mají zájem rozšířit portfolio jejich služeb - Zodpovídání dotazů a podpora současných i nových klientů - Dodržovaní call scriptů, plnění obchodních cílů a KPIs - Práce se systémem a konsolidace dat a informací z hovorů Co od vás očekáváme: - Příjemné vystupování - Ochota komunikovat s klienty dle jasně nastaveného call scriptu - Orientace na výsledek - Pozitivní přístup, spolehlivost a týmového ducha. - Zkušenosti z oblasti telemarketingu nebo prodeje výhodou, niko... (více v detailu)
IT vývojář/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností Výhodou: autorizace ČKAIT, orientace v problematice BIM (Building Information Modeling), znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt Nabízíme: pers... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNOLOG - PROGRAMÁTOR (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Vhodné pro absolventy smlouva na 1r. s možností prodloužení Pracovní náplň: - Příprava programů a technologických postupů dle dokumentace - Technologická podpora pro výrobu - Cenové nabídky - Podílení se na zlepšování technologických metod a technického vývoje Požadujeme: - SŠ/VŠ strojírenské/technické vzdělání - Znalost technické dokumentace podmínkou - Znalost technologie procesů - Znalost programování CNC strojů podmínkou - Znalost Tops, AUTOCAD a další výhodou - Odpově... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 8 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života, poradenství a podpora dětem a mládeži v nepřizpůsobivé sociální situaci, příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.), individuální plánování (tvorba, revize a aktualizace individuálních plánů), koordinace se školami, úřady a dalšími sociálními službami, tvorba metodických materiálů služby, spolupráce s návaznými službami, účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách – kvalifikace sociálního pracovníka, předpoklady pro práci s dětmi (komunikace, hranice, osobnostní vyzrálost apod.), schopn... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent/-ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z: 15.1.2025 -místo se souhlasem na zaměstnaneckou kartu Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Neuvedeno
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
Před 7 dny - AVIZO_CZ
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Produktový manažer / produktová manažerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/tka robotizace a automatizace výroby
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Specialista/stka automatizace a robotizace Firma ELGAS, s.r.o. hledá pro potřebu zvýšení produktivity práce specialistu/ku automatizace a robotizace. Náplň práce : - Najít ve výrobním procesu operace vhodné pro automatizaci, navrhovat úpravy konstrukce, technologie a výrobního postupu pro zlepšení těchto předpokladů - Navrhovat a realizovat tato pracoviště - Řešit návaznosti mezi pracovišti, přepravu, uložení v zásobnících - Řešit problémy v chodu těchto pracovišť, poskytovat podporu výrobě - Definovat požadavky z pohledu automatizace a podílet se na vývoji nových výrobků Požadavky: - Zkušenost s aplikací robotů do výrobního procesu - Znalost pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
RECEPČNÍ
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Hledáme Recepční pro Naši Pobočku! Chceš být součástí mladé a dynamické firmy, která si zakládá na rodinné atmosféře a růstovém prostředí? Recepce je první místo, které naši klienti vidí - a právě ty můžeš být jejich prvním úsměvem. Co bude tvým úkolem? - Zajištění chodu recepce a péče o naše klienty. - Komunikace s návštěvníky, poštou a telefonicky. - Podpora týmu v administrativních úkolech. - Udržování příjemného prostředí na naší pobočce. Co od tebe očekáváme? - Reprezentativní a příjemné vystupování. - Komunikační a organizační schopnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 16 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Procesní technik/ vedoucí projektů s AJ (35 - 60.000 Kč)
Před 33 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáte zajímavou práci ve stabilní společnosti, moc praxe zatím nemáte, ale znalosti pro tuto pozici ano? Hledáme PROCESÁKA . Zašlete nám Váš životopis! Lokalita ROSICE. Náplň práce: Zavá... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Správce sociálních sítí (IG a FB). Social media manager
Před 41 dny - HYPERINZERCE
Správce sociálních sítí (IG a FB). Social media manager 300 – 500 Kč / hodina Jste na sociálních sítích jako doma a víte, co na nich platí? Baví vás tvořit obsah, postovat, komentovat a sledovat nové trendy? Hledáme někoho, kdo nám pomůže naše sociální sítě tvořit a rozvíjet. Převážně z domu. Co požadujeme? Výborná angličtina základní znalost PC ... (více v detailu)
300
 Kč
MANAŽER PROJEKTŮ JUNIOR (40-45.000 KČ)
Před 43 dny - ANNONCE
Hledáme Manažera projektů, který bude mít na starosti vedení a koordinaci projektů a komunikaci se zákazníky. Vhodné i pro absolventy s technickým nebo ekonomickým vzděláním a angličtinou. Hledáte novou výzvu, kde byste mohl využít svůj potenciál a nastartovat svoji kariéru? ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce