Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví POUZE pro OZP

Před 157 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis činnosti a požadavky: - administrativní činnost - příprava podkladů pro účetní oddělení, práce s tabulkami, archivace, skenování - zapisování a zadávání faktur v systému POHODA - velkou výhodou je znalost účetního programu POHODA, z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
Aministrativní pracovník/ce e-shopu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: administrativní činnost v informačním systému spojená s provozem internetového obchodu, komunikace se zákazníky ( telefonicky, e-mail ) - Požadavky: výborná znalost českého jazyka a gramatiky, výborná znalost anglického jazyka mluvená, písemná, dobré vyjadřovací vlastnosti, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost - Možn... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice OZP
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Náplní práce je evidence dokumentů do systému, testování nové aplikace. Práce pod mírným stresem s důrazem na pečlivost. Možnost vykonávat i práci v archivu, činnost je v pohybu na nohou, fyzické zakládání dokumentů do archivu pomocí čtečky. Požadavky: spolehlivost, pečlivost,och... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní (10 hodin týdně) - OZP (max. 2. st. inv.)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny 8:00 - 15:00 h. bez docházení do firmy! Tel.: 725 716 402, e-mail: zajacova.nobus@gmail.com Požadavky: znalost práce v účetním prog... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní-fakturantka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Společnost vyrábějící PUR díly pro obuvnický průmysl hledá zaměstnance na pozici účetní-fakturantka. Požadujeme: znalost podvojného účetnictví, DPH, word, excel. Znalost programu Pohoda, NJ nebo AJ výhodou. Náplní Vaší práce bude vedení účetnictví, fakturace v německém programu Fullsystem, komunikace se zákazníky a dodavateli, spolupráce s výrobou, vytváření podkladů pro vedení společnosti. Nabízíme práci v rozvíje... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 17 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služe... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 342 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 354 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 226 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Požadavky: SŠ nebo VŠ vzdělání, ekonomického směru, znalost podvojného účetnictví, znalost... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 173 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 222 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Účetní
Před 298 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, (znalost mezinárodního účetnictví IFRS a účetního programu WinFas výhodou), znalost daňových zákonů, práce na PC, samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti (závazky, pohledávky, pokladna, banka, záso... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 210 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 225 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 226 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 153 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní činnosti: - účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih), - vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy organizace, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, - poskytovat součinnost při tvorbě vnitřních předpisů souvisejících s účetnictvím organizace, - spolupracovat při inventarizaci majetku a závazků. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - dobrou znalost podvojného účetnictví,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 173 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Skladník/ce
Před 485 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kateřina Šeflová, tel.: 604 201 052, e-mail: katerina.seflova@fjordbohemia.cz Náplň práce: příjem a výdej zboží ze skladu na základě objednávek a dodacích listů, evidence přijímaného a vyskladněného zboží fyzické naskladňování, přeskladňování a vyskladňování zboží uskladnění zboží, které je řádně označeno a viditelně nepoškozeno příprava zboží k expedici provádění inventarizace zboží na skladě ve spolupráci s vedoucím skladu vedení záznamů a interní dokumentace Pozn.: Pracovní činnost probíhá v prostorách se sníženou provozní teploto... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce - agenda sociálně-právní ochrany dětí
Před 382 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním oboru zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném pod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka výroby
Před 225 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Požadavky: " SŠ vzdělání " znalost práce ve skladu " základní znalost oběhu účetních dokladů " znalost práce na PC " zodpovědnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci Náplň práce: " administrativní činnost spojená s naskladněním a vyskladněním výrobků a polotovarů " příjem a výdej výrobků, polotovarů a obalů ve výrobě " komunikace se zákazníky a kooperanty (práce se zákaznickými weby) " interní objednávky re... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1031 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 126 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 321 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 27.3.2024. Požadavky: - znalost práce na PC, MS Office, znalost podvojného účetnictví, práce v IS Gordic, Cygnus výhodou - praxe na pozici účetní podmínkou - trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz - řidič referentských vozidel - znalost státní správy a účtování v příspěvkové organizaci výhodou Náplň práce: Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření vč. sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Zajišťuje kompletní styk s bankou ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce