PPC specialista (m/ž)
První kontakt: e-mailem. Hledáme specialistu Meta Ads, který přemýšlí o marketingu v širších souvislostech a je pro klienty skutečným partnerem. Nehledáme někoho, kdo jen plní úkoly podle zadání. U nás se neschováš za projektového manažera. Budeš mít přímý kontakt s klientem a bude na tobě, aby spolupráce přinášela výsledky. Jaké zkušenosti s PPC bys měl mít? Pracuješ s reklamními systémy Google Ads a Sklik. Sleduješ aktuální trendy, máš pokročilé znalosti a zkušenosti nejen s leadovými klienty, ale i e-commerce. Další plus od nás budeš mít za GTM a GA4 a také zkušenost se zbožovými systémy, Microsoft Ads nebo Mergado. Co od tebe očekáváme? Zodpovědnost - my i klient se na tebe můžeme spolehnout Chuť učit se - sleduješ trendy, testuješ nové přístupy a chceš se neustále posouvat Férový přístup - ke klientům i kolegům Proaktivita - navrhuješ řešení a aktivně komunikuješ s klientem Přesah - PPC je základ, ale přemýšlíš i o SEO, UX, analytice nebo kvalitní kreativě Byznysové myšlení - cháp... (více v detailu)