Administrativní pracovník – specialista zpracování transakcí na finančních trzích
Podobné inzeráty

Finanční controller - controllerka International
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno

Automatický obchodní systém na finančních trzích
Před 9 dny
- HYPERINZERCE
Prodám obchodního robota (AOS), který obchoduje podle vlastní strategie na finančních trzích. Jedná se o automatický obchodní systém, který je napojen přes API na Interactive Brokers. Pokyny k obchodu se vysílají z platformy Tradingview. Vše běží automaticky na serveru se zásahem pouze 1x týdně v pondělí dopoledne do 15:30 hod., kdy se platforma IBKR odhlásí a je nutné se znovu přihlásit. Peníze máte na svém účtu na burze, nikam je neposíláte!
Roboto obchoduje s opcemi. Možnost přidání počtu opcí a tím zvýšení zisků. Zaškolení a zprovoznění na... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci a asistenti M/Ž
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jsme dynamická a rostoucí firma v oblasti kosmetického segmentu, zabýváme se prodejem kosmetických přístrojů, školením a péčí o krásu - a právě teď hledáme posilu ( kolegyni nebo kolegu) do našeho týmu. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka se smyslem pro detail. Základní orientace v eshopovém prostředí výhodou. Znalost českého jazyka, základní angličtina výhodou. Ochotu učit se novým věcem a týmového ducha. Nabízíme ti: - Přátelské prostředí a tým, který drží při sobě. - Možnost růstu ... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Práce na počítači Požadujeme: znalost práce s účetním systémem Pohoda, zkušenosti s organizací skladového hospodářství, písemná komunika... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník - celní deklarant
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Znalost celní problematiky nebo praxe v oboru celních služeb výhodou - Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - Znalost práce na PC podmínkou (MS Office – Word, Excel) - Dobré komunikační schopnosti - Samostatnost, flexibilita, spol... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční poradce (m/ž)
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Co bude náplní Tvojí práce? " Poradenství v oblasti pojištění a finančních produktů. " Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty. " Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí. " Vyjednávání a uzavírání smluv. " Administrativa spojená s finančními produkty a práce s CRM systémy. " Spolupráce s bankami, pojišťovnami a dalšími partnery při řešení klientských požadavků. Koho hledáme? 1. Tvoje kvalifikace a zkušenosti: " Minimálně SŠ vzdělání s maturitou. " Základní přehled o pojišťovacích produktech (certifikace není nutná, ale je výhodou). " Výborné komunikační a obchodní dovednosti - zkušenosti z oboru finančního poradenství jsou samozřejmě výhodou. " Výborná znalost česk... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 306 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 752 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Oskina Irina, e-mail: alfarost.sro@gmail.com Znalost ruštiny.
Hlavní město Praha
Neuvedeno

všeobecná administrativní pracovnice (M/Ž)
Před 633 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Nutná znalost angličtiny, práce o víkendech, svátcích. Kontakt: e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 447 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Tumurbaatar Temuulen, e-mail: temuulent@seznam.cz Znalost thajského jazyka na úrovni rodilý mluvčí.
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 942 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt emailem požadujeme znalost ruského jazka na komunikativní úrovni
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 232 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 382 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Rotaru Pavel, e-mail: exellents@seznam.cz Plynulá zna... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 268 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Gulin Vasily, tel.: 774 051 072, e-mail: gulin54@s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 754 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: rodopi@post.cz tel.: 775188302 Upřesňující informace: Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací: kopírování dokumentů: příprava jednoduchých zpráv a korespondence: kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

všeobecná administrativní pracovnice (M/Ž)
Před 633 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Nutná znalost angličtiny, práce o víkendech, svátcích. Kontakt: e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Finance Specialist
Před 319 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com Kontrola a analýza dat, podpora koncových uživatelů, zlepšování procesů odvozených od správy dat, dokumentace datových pravidel, procházení s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 737 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Rudchenko, e-mail: vitaliiarudchenko@gmail.com Znalost 1C 7-10 na... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 375 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 196 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 269 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: marina.subenko@transsolutions.cz znalost R.J - C1
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 755 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
znalost A.J, R.J, Č.J
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Před 755 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Znalost anglického a arabského jazyka výhodou.
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)
Před 466 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Taras Sapun, tel.: +420 774 612 332, e-mail: yurist@post.com Nabízíme hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobé práce, odměňování na základě pracovních výkonů a ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 217 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce