Manažer/ka provozu penzionů

Před 282 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení (výše odměny z DPP): 250,- Kč/hod až 300,- Kč/hod. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: provoz online (správa rezervací, komunikace s hosty, správa rezervačních portálů/webu/kalendářů, marketing, vedení pokladny, plánování prací/oprav a úklidů), provoz na místě (check-in, check-out, být hostům k dispozici v průběhu pobytu, případné úklidy/zajištění wellness), spolupráce s kolegy z kanceláře (finance, marketing, analytika, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SYSTÉMOVÝ ADMINISTRÁTOR/ADMINISTRÁTORKA IT - náborový příspěvek 50. 000 Kč
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Brusová Monika Mgr., e-mail: nabor@dtvs.cz Náplň práce: budete nastavovat a kontrolovat síťové prvky a zapojení, budete tím, kdo rozchodí (téměř) cokoliv - od tiskárny po nový telefon, pomůžete s instalací, konfigurací a spuštěním techniky, postaráte se o instalaci a správu kamerového systému - bezpečnost je pro nás prioritou, podporujete kolegy při opravách OS i řešení systémových problémů, kontrolujete a dodržujete IT bezpečnostní procesy Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou a min., 3 roky praxe v IT a znalost technické AJ, pokročilou znalost administrace Windows 11, základní znalost Active Directory a terminálových služeb, nutná je znalost a správa Microsoft 365 (Azure AD), schopnost řešit opravy, konfigurace a sprá... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Samostatné vedení účetní agendy, jednání s klienty, členy družstva a dodavatelskými firmami. " Provádění úhrad formou inter banking (ČSOB, ČS, KB), " vedení evidence odpisů hmotného, nehmotného majetku, technického zhodnocení majetku, " vedení agendy účtů příštích období a dohadných položek, " zpracovávaní podkladů pro vyúčtování služeb bytů a nebytových prostorů, zaúčtování a evidence, " provádění inventarizace majetku a závazků, " vedení agendy úvěrů včetně jejich splátek a zaúčtování, " sestavovaní účetního rozvrhu, " zpracovávání agendy... (více v detailu)
Neuvedeno
Recepční - asistent/ka servisu
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Autorizovaný dealer značek Renault a Dacia v Plzni Náplň práce: Prvotní komunikace s klienty (osobně, telefonicky, emailem) Plánování servisních zakázek Spolupráce v servisním odd. Zajištění chodu recepce a zázemí firmy Požadujeme SŠ vzdělání, ŘP sk. B, práce na PC, komunikativnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek, loajalita, příjemné vystupování, schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup Nabízíme Práce ve zna... (více v detailu)
Neuvedeno
ostraha prodejny LIDL
Před 17 dny - AVIZO_CZ
strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost, věk nad 18 let, výpis z rejstříku trestů, základní znalost PC, znalost ČJ slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádné situace (krádeže), certifikát Strážný nebo Detektiv (možnost zajištění) a praxe... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor NLP/LLM
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Chceš být součástí AI startupu s globálními ambicemi? Přidej se k nám a pomoz budovat inovativní AI platformu, která umožňuje firmám snadno integrovat pokročilé AI modely do jejich systémů pomocí jednotného API. O nás Brainymonkey.ai je unikátní SaaS tržiště pro AI algoritmy, které propojuje vývojáře modelů s firmami z oblasti e-commerce, fintech a dalších segmentů. Naše platforma staví na modularitě, škálovatelnosti a využití nejnovějších technologií včetně NLP, LLM, RAG a dalších přístupů ke zpracování přirozeného jazyka. Co budeš dělat o Vyvíjet a integrovat NLP/LLM modely (např. pro překlad, sumarizaci, RAG, klasifikaci textu). o Navrhovat a optimalizovat AI šablony pro snadnou konfiguraci modelů uživateli. o Spolupracovat na vývoji back-endu platformy a její integraci s Microsoft Azure. o Využívat a rozvíjet technologie jako Hugging Face, LangChain, OpenAI API, Azure AI Studio apod. Co ... (více v detailu)
Neuvedeno
mistr /mistrová provozu slévárny
Před 19 dny - AVIZO_CZ
- SOU/SŠ technického směru - praxe na pozici mistra/vedoucího pracovníka - organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - řidičský průkaz sk. B - základní znalost práce na PC - znalost obsluhy VZV Zaměstnanecké výhody: prémie, podnikové stravován... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 19 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovníci pro Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Před 19 dny - AVIZO_CZ
Co Vás u nás čeká: - stanete se naším klíčovým zaměstnancem pro terénní práci v sociálně znevýhodněných rodinách - budete naše klienty podporovat při řešení konfliktů, výchovných problémů s dětmi, při vedení a péči o domácnost, jednání na úřadech, při hledání zaměstnání - pomůžete klientům s vytvářením základních sociálních a společenských kontaktů, se základním poradenstvím a zprostředkováním kontaktů s odborníky (psychologie, logopedie, úřady apod.) - budete rodiče motivovat k vytvoření zdravého prostředí pro vývoj jejich dětí, k vytvoření podmínek v rodině pro navrácení dítěte z ústavní péče, případně k prevenci odebrání dítěte z rodinného prostředí a o tom všem povedete profesionální záznamy dle standardů kvality - očekáváme samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, sociální cítění a porozumění, organizační a řídící schopnosti, schopnost práce v týmu, flexibilita - výhodou může být zkušenost v práci s cílovou skupinou a orientace v Zákoně o soc. službách 108/2006 Sb. - pro pracovní... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODAVAČ/-KA
Před 20 dny - AVIZO_CZ
KO: Bc. Jan Miketa, tel.: 773 452 282, životopisy zasílat na email: info@snabytek.cz, předmět "ŽIVOTOPIS PRODAVAČKA HLUČÍN". Na základě zaslaného životopisu Vás pozveme na osobní pohovor. Smluvní vztah: Pracovní smlouva / DPP Benefity: výkonnostní a obratové prémie, stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní plánování směn, firemní akce, vzdělávání, Náplň práce: prodej domácích potřeb, dekorací, nábytku a příslušenství do domu a bytu, obsluha zákazníků, práce v týmu, práce s hotovostí, práce na pc, objednávání a doplňování zboží, Přijímání a vyskladňování zboží, úklid prodejny, aranžování zboží, zbožíznalství, poradenství zákazníkům. Požadujeme: - pozitivní přístup k zákazníkům - ochotu učit se nové prodejní postupy - vstřícnost, komunikativnost, obchodního ducha, - zvládat procesy obsluhy na profesionální úrovni - znalost práce na PC. - časovou flexibilitu v rámci plánování směn Co nabízíme: Budete pra... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 21 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 21 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistent/ka, řidič/ka, chůva
Před 22 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Manažer s nabitým programem hledá spolehlivou a samostatnou pravou ruku, která pomůže zvládat pracovní i rodinný život. Kombinace osobní asistence, občasného hlídání dětí a řízení auta. Ideální práce pro někoho flexibilního, kdo se nebojí výzev a zvládne každý den trochu jiný. Co budete dělat: Řídit služební auto (pracovní schůzky, školení, služební cesty) Pomáhat s organizací dne (rezervace, pochůzky, komunikace s dodavateli) Občasná výpomoc s dětmi (odvoz, hlídání, když je potřeba) Doprovod na schůzky / školení (dle domluvy) Být „hl... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Technik vozového parku
Před 23 dny - AVIZO_CZ
Kompletní správa vozového parku (plánování oprav a STK, předávání a přebírání vozidel včetně kontroly stavu, správa palubních jednotek, evidence tankovacích karet a čipů, administrace sledovacích systémů a ostatních programů,..) Zajišťování další operativní činnosti spojené s provozem areálu. Dobré komunikační schopnosti, logické myšlení, smysl pro detail, pečlivost samostatnost, flex... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 23 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
Organizačně-administrativní pracovník/ice výrobního a technického oddělení
Před 23 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Organizačně-administrativní pracovník výrobního a technického oddělení Cílem pozice je: -Organizace plánování zakázek, oprav a servisů -Komunikace se zákazníky -Objednávky materiálu -Přejímání materiálu -Zpracování cenových nabídek oprav -Úzká spolupráce s technikem a výrobou Požadujeme: -Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi -Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly -Schopnost rychle se učit -Samostatnost a profesionalita -Týmový hráč -Zodpovědnost za odved... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha prodejny Lidl
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme) a praxe v pozici Ostraha prodejny výhodou. Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP/DPP na do... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha obchodního centra
Před 354 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme) a praxe v pozici Ostraha prodejny výhodou. Nabíz... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 303 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 355 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 421 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Provozní atd. Vedoucí provozu
Před 282 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mám rád kvalitní gastro a rád na něco dohlížím. Jinak jsem Čech inteligentní, upřímný, slušný, férový 49 letý SŠ. Rozumný, nekonfliktní. Ovládám anglický a Ruský jazyk. Praxe i u diplomatů a v kulturním středisku. Vyznám se v gastronomii, zařizoval ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Prodej byty 3+kk, 102 m2 - Vejprty
Před 452 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Prodej byty 3+kk, 102 m2 - Vejprty - České Hamry.Nabízíme Vám k prodeji luxusní horský mezonetový apartmán o dispozici 3+kk, o celkové ploše 102 m2 s dvěma balkóny o velikosti 3.9 m2 a terasou o velikosti 8.6 m2, který se nachází v 3 a 4. nadzemním podlaží nově vznikajícího projektu Apartmány České Hamry. Tento apartmán má vlastní zabudovanou saunu a také přípravu na vířivou vanu. Byt ve spodním patře disponuje obývacím pokojem s kuchyní, samostatnou koupelnou a toaletou zvlášť. Dále ložnice s přístupem na balkon, který má vstupní dveře i z obývacího pokoje. V mezonetovém patře je k dispozici ložnice, šatna, koupelna a galerie s wellness centrem se samostatnou sprchou. Součástí vybavení je kuchyňská linka se spotřebiči. Tento luxusní apartmán je vybaven ve vysokém komfortu s moderními prvky s nádherným výhledem do okolí Krušných hor. Apartmány České Hamry jsou luxusní rezidenční bydlení, určené pro vlastní rekreaci a zároveň pro stabilní investici, s možností komerčního pronájmu v době... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Disponent MKD
Před 282 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme schopného Disponenta mezinárodní kamionové dopravy Co bude náplní vaší práce: Zajišťování a organizace přeprav v rámci mezinárodní kamionové dopravy Komunikace se zákazníky a dopravci Plánování optimálních tras a harmonogramů přeprav Koordinace a kontrola průběhu přepravy Řešení případných vzniklých problémů během přeprav Vedení a e... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce