ASISTENT/KA pro kancelář architekta
Podobné inzeráty

ASISTENT/KA NA ODDĚLENÍ EHS
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce Zpracování a revize dokumentace EHS Sběr dat pro EHS tým napříč firmou Monitoring spotřeb energií, plynů a paliv Příprava reportů v oblast... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabídka zpracování administrativy pro firmy
Před 2 dny
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabídka zpracování administrativy pro firmy
- správa dokumentů, evidence a archivace, zpracování dat, tvoření objednávek, vystavování faktur, příprava podkladů pro jedn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Externí účetní servis + možnost náhradního plnění
Přidáno dnes
- Olomoucký kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého účetního pro svou firmu nebo podnikání? Nabízíme kompletní externí účetní servis pro OSVČ i firmy.
✔ Vedení účetnictví a daňové evidence
✔ Zpracování mezd a související agendy
✔ Daňové přiznání DPPO, DPFO, DPH, kontrolní hlášení
✔ Komunikace s OSSZ, ZP, FÚ, ÚP
✔ Zastupování při kontrolách a auditech
✔... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ SÍŤOVÉ INFRASTRUKTURY
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
CHARAKTERISTIKA: technická správa a podpora síťové infrastruktury (především Cisco), řešení incidentů a problémů síťové infrastruktury, navrhování rozvoje a údržby síťové infrastruktury, tvorba a udržování dokumentace, dohled nad dodržováním ICT bezpečnosti, správa dohledových systémů, správa firewallů, diagnostika problémů v síťové infrastruktuře. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ s maturitou, nebo SOŠ s certifikací CISCO CCNP, znalost AJ alespoň na úrovni čtení dokumentace, analytické schopnosti, zkušenosti se správou počítačových sítí nebo dobrá znalost síťových protokolů, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, organizační schopnosti, přesnost a pečlivost, výhodou ne však podmínkou: certifikace Cisco, zkušenosti s automatizací a Linuxem. PRAC. POMĚR: 100% úvazek/příp. d... (více v detailu)
Neuvedeno

správce nemovitosti - DPP
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Popis práce: správa a údržba nemovitosti, koordinace úklidových a údržbových služeb, komunikace s nájemníky, zajišťování provozních služeb a obsluha parkovacího systému - práce na dohodu o provedení práce, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Nákupčí velkoobchodu
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme vhodného pracovníka do oddělení domácích potřeb, jehož pracovní náplní bude komunikace s obchodními partnery (telefon, e-mail, osobní jednání), práce na PC (v interním systému firmy, excel) a obvyklá administrativa spojená s výkonem pozice. Práce bude vykonávána v kanceláři i v terénu. Pracovní doba: po - pá (7 - 15,30 hod.) Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - dobrou znalost práce na PC (především MS Office - excel) - dobré komunikační znalosti - ŘP sk.... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka prodeje /Mzda 27 000 Kč+ bonusy z prodeje cca 4000 Kč
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme pracovníka na pozici Asistent/ka prodeje v kamenické firmě. Práce na HPP. Práce v kanceláři a v terénu. Flexibilní pracovní doba. Práce ve firmě, která se zabývá výrobou a zpracování kamene (kamenictví)viz. www.blumstav.eu Místo výkonu práce Ostrava. Náplň práce - příjem objednávek, komunikace se zákazníkem, p... (více v detailu)
Neuvedeno

Osobní asistentka
Před 5 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Hledám osobní asistentku.
Hledám slečnu ve věku 18-30let, která je pracovitá, cílevědomá, pečlivá, společenská, slečnu, která by měla zkušenosti, případně by jí dával smysl obor financí a do budoucna by měla ambice postupovat karierně výš.
Nyni by byla náplň práce především příprava dokumentace,zadávání k... (více v detailu)
Hlavní město Praha
40 000
Kč

✅ Tvorba webových stránek, e-shopů a systému na míru
Přidáno včera
- Hlavní město Praha - BAZOS
⚡ Dle zadání vytvořím webové stránky, e-shop nebo jakýkoliv jiný systém na míru (objednávkový, rezervační, administrační, fakturační). Kompletní služby od A do Z. Rychle, kvalitně a za dobrou cenu.
✔️ tvorba dle nejnovějších trendů
✔️ prodloužená záruka 2 roky
✔️ nízké ceny
⚡ Bezplatná a nezávazná konzultace je možná kdykoliv po telefonu, e-mailu, whatsappu...
⚡ Realizuji
✔️ malé i velké webové stránky
✔️ jednostránkové prezentace/vizitky
✔️ stránky pro města a obce vč. úřední desky
✔️ stránky pro velké firmy a korporáty
✔️ e-shopy a prodejní platformy
✔️ katalogy
✔️ objednávkové systémy
✔️ rezervační systémy
✔️ poptávkové systémy
✔️ administrační systémy
⚡ Doplňkové služby
✔️ grafické a kresličské pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
2 900
Kč

Úředníci ve skladu
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Příjem/výdej materiálu a kontrola jeho kvantity, kvality a včasnosti dodání, evidence materiálu, skladování materiálu. Kontrola materiálu (porovnání zůstatků se systémem), nahlášení a řešení neshod, reporting. Sleduje plán výroby a jeho plnění, v případě neplnění operativně řeší a spolupracuje se SV na nápravě tak, aby nevznikly prostoje ve výrobě. Vedení podřízených pracovníků a obsazení svěřeného úseku - optimální vytížení pracovníků na směně. Tvorba objednávek a příprava dokumentace v el. systémech. Komunikace s výrobou; spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů včetně předávky materiálu. Provádění pravidelných inventur včetně namátkových kontrol. Kontrola dodržování procedur, funkčnosti procesů a podílení se na zlepšování procesů. V případě nepřítomnosti SV jej dočasně plně zastupuje, je schopen zastoupit skladnické pozice. Zodpovědnost za korek... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka dodavatelské kvality s NJ/AJ
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: tel.: 777 676 428, Po - Pá 10 - 15 hod e-mail: m.tobiasova@ais-systeme.de osobně: Velký Osek, Po - Pá 8 - 13:30 hod Požadavky: Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni Praxe v oblasti kvality alespoň 3 roky v systému automotive dle IATF 16949 Znalost MS Office na pokročilé úrovni (Excel - kontingenční tabulky, Outlook, PowerPoint) Znalost požadavků standardů ISO 9001, IATF 16949 Orientaci v oblasti technické dokumentace Schopnost efektivně jednat s dodavateli a hledat řešení problémů Řidičský průkaz skupiny B. Náplň práce: Kontrola a zajištění dodržování požadovaných standardů u našich doda... (více v detailu)
Neuvedeno

ZAHRANIČNÍ OBCHODNÍK/ICE, JR.
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou e... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce budov a areálu
Před 10 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Plánování, organizování a zajišťování správy a údržby budov a areálu
Příprava a správa rozpočtu na údržbu budov
Provádění výběrových řízení na dodavatele oprav a servisních prací, příprava smluv
... (více v detailu)
Středočeský kraj
50 000
Kč

Specialista / specialistka v oblasti marketingu
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail ptackova@rojek.cz. Náplň práce: - správa internetových kampaní - zajišťování marketingových materiálů a předmětů - komunikace s externími dodavateli(grafici), správa marketingového rozpočtu - správa soc. sítí a we... (více v detailu)
Neuvedeno

dispečer/dispečerka, disponent/disponentka spedice s AJ a UA
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jaká bude Vaše náplň práce? " zodpovědnost za zajištění přeprav " příprava cenových nabídek a kalkulací " řešení provozních problémů " komunikace se zákazníky i v cizím jazyce, realizace zakázek " komunikace s řidiči a plánování jejich tras, dovolených " zodpovědnost za dodržování pracovních postupů Co od Vás očekáváme? " předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou - není podmínkou " znalost anglického a ukrajinského/ruského jazyka na komunikativní úrovni PODMÍNKOU ! " příjemné a reprezentativní vystupování " velmi dobré komunikační schopnosti " vstřícnost, proaktivitu a pozitivní přístup " uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) ... (více v detailu)
Neuvedeno

lesní technik - školkař Ž/M
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Zkušenosti v oboru lesnictví vítány Požadavky: pečlivost, samostatnost, pracovní nasazení, spolehlivost, důslednost. Komunikace s lidmi v týmu, flexibilita, soustavné v... (více v detailu)
Neuvedeno

IT administrátor/administrátorka
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka jednatele
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

Výrobní dělník - operátor CNC ohraňovacího lisu (M/Ž)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Ohraňování plechů, nastavení nástrojů a programu CNC stroje, evidence zhotovených výrobků a zaznamenání výrobní operace, manipulace a příprava materiálu, údržba nástrojů a dodržování bezpečnosti pr... (více v detailu)
Neuvedeno

Obsluha recyklačních zařízení a správa areálu
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na adresu info@catalycon.cz. Požadujeme - minimální vzdělání SOU (nejlépe v oboru zámečník apod. - výhodou) - min. 1 rok praxe - řidičský průkaz sk. B (skupina C, T výhodou) - oprávnění na VZV výhodou - zodpovědný přístup k práci, spolehlivost - pečlivost, samostatnost a loajalita k firmě. Náplň práce: - obsluha zařízení na recyklaci mate... (více v detailu)
Neuvedeno

skladový manipulant/manipulantka
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
- Řádná evidence zboží ve skladech - Kontrola dovezených potřeb pro výrobu - obalový materiál - Řádné třídění odpadu - Pravidelný úklid skladových prostor, prostor ve špinavé zóně, venkovních prostor u skladů a ramp - Odpovědnost za technický stav skladů (kontrola funkčnosti dveří, osvětlení) - Příprava a expedice zboží - Přebírání, evidenci a následné zaskladnění surovin, které přichází zpět z výroby - Manipulace s moderní technikou - zapínání strojů ve výrobě, doplňování vody do kotlů, drobné opravy, výměna folie u balícího stroje, zapínání a úklid šokerů, výměna etiket a termopásek u etiketovacího stroje, mytí hlav balícího stroje, promazávání koleček vozíků do šokeru - Mytí beden a palet pro expedici - Nahlašování závad technickému manageru - Doplňování misek a folií pro výrobu do regálů - Likvidace vzorků s prošlou dobou upotřebitelnost... (více v detailu)
Neuvedeno

Mzdový účetní / mzdová účetní
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na adresu milan.dvorak@sunfood.cz. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 7:30 do 15:00 hodin. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet, docházkové systémy) - orientace ve mzdových a personálních předpisech - orientace v zaměstnávání cizinců - dobré komunikační schopnosti, samosta... (více v detailu)
Neuvedeno

Plánovač, přípravář výroby (m/ž)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplní práce je plánování zakázek dle požadavků zákazníků a interních procesů, tvorba řezných plánů, komunikace s odděleními napříč firmou, monitorování průběhu výroby a řešení operativních problémů, příprava a kontrola zakázek pro obchod a montáž, manipulace s materiálem, práce s ERP systémem, optimalizace výrobních procesů a materiálových toků. Požadujeme vzdělání technické směru, ochotu učit se nové věci, práce s PC, manuální zručnost, schopnost komunikace napříč firmou, týmového ducha, pečlivost a zodpovědnost Znalost ERP systému TPV 2000 a kreslení solid edge výh... (více v detailu)
Neuvedeno

Technik / technička pro mezinárodní kamionovou dopravu s ruštinou nebo ukrajinštinou
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail espandr@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - základní technické znalosti nákladních vozidel - práce na PC (Microsoft office) - znalost ruského nebo ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň. Náplň práce: - komunikace s řidiči - cizinci - vyhodnocení a operativní řešení technických problémů s podporou firemního servisu - admi... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatná / samostatný finanční účetní
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce