Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

Před 268 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt e-mail: marketa.limmer@ibs-sro.com Doplňující informace: Vedoucí dat je zodpovědný za dohled nad strategií správy dat organizace. Tato role zahrnuje definování a implementaci zásad pro efektivní získávání, ukládání, analýzu a zabezpečení dat v celé společnosti, zajišťující, že data zůstávají přesná, přístupná a bezpečná, umožňující rozhodovací procesy založené na datech, spolupráci s různými odděleními při identifikaci a uspokojit jejich datové potřeby, podněcovat inovace a vylepšení na základě poznatků odvozených z analýzy dat. Zkušený v oblasti datové vědy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ASISTENT/ ASISTENTKA ODDĚLENÍ KVALITY
16.4.2025 - zpracovávání a vyhodnocování dat v oblasti kvality a životního prostředí, vedení dokumentace a veškeré evidence, úzká spolupráce s manažerkou kvality, Min. ÚSO s vyučením i maturitou, velmi dobrá znalost MS Office, komunikativní znalost AJ ... (více v detailu)
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu strojů, přístrojů a zařízení (kromě informačních a komunikačn
Kontakt: Šimková Ivana, tel.: 602627967 (volat pouze: PO-ČT 10-14 hod.). Hledáme schopného pracovníka (spolehlivost, samostatnost, flexibilita) s výbornou orientací na trzích střední Asie pro nákup a prodej průmyslových komponentů s aktivní znalostí uzbeckého... (více v detailu)
Master Data Specialist
Před 7 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Plynulá znalost angličtiny. Práce s daty v interním systému, zakládání dodavatelů, klientů atp. Správa interní databáze, práce v SAP, Oracle. Komunikace s interními odděleními společnosti aj. Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, Stravenky... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka marketingu a sociálních sítí na částečný úvazek
Pro naši centrálu - Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu asistenta/tku marketingu sociálních sítí na částečný úvazek. Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci s možností seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o nástupní plat 250 Kč/hod. o částečný úvazek s flexibilní pracovní dobou, naše představa je: od pondělí do pátku 8:00 - 13:00 nebo 13:00 - 17:00 nebo dle dohody o možnost seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce: o správa a vytváření obsahu pro sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTo... (více v detailu)
pracovník v oblasti digitálního tisku
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • obsluha digitálních tiskových strojů, • příprava tiskových zakázek (náhledy, nastavení parametrů), • základní grafická úprava tiskových podkladů, • spolupráce s kolegy v dalších částech výroby. Požadujeme: • znalost oboru polygrafie, • orientace v problematice digitálního tisku, • základní znalost grafických programů, • výhodou je znalost balíku Adobe (Photoshop, InDesign, Illustrator), • technické myšlení, přesnost, schopnost koncentrace, • zodpovědný a samostatný přístup k práci, • praxe v... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.com - Vzdělání - tech.obor - Zkušenosti s prací na velkých a komplexních projektech vývoje IT.? - Dobrá pracovní znalost Scrumu, Kanbanu nebo jiného agilního rámce. - Znalost podnikových IT procesů, životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a zásad řízení projektů.? - Základní znalost principů inženýrství kvality a implementace CI/CD DevOps.? - Technické zkušenosti s jazykem pro vývoj kódu?? - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Servisní Technik IT
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 8 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 10 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 10 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
PODPORA / KONTROLA DISEČINKU
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Co budete dělat? Kontrola provozu: - Sledujete, jestli všechno běží podle plánu. - Kontrolujete trasy, časy a zadané úkony - Reportujete data svému nadřízenému - Práce s interním systémem Pomoc dispečerům - Pomáháte dispečerům s kontrolou provedených úkolů / zpětná vazba svému kolegovi - Komunikace s kolegy. - Spolupracujete na zlepšení procesů. Kontrola pravidel a kvality - Kontrolujete, jestli se dodržují bezpečnostní pravidla. - Dbáte na kvalitu prováděných služeb. - Děláte reporty a hodnotíte provoz. Administrativa - Zaznamenáváte provozní události a směny. - Vedení dokumentace a an... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Iva Drasnarová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: plynulá znalost angličtiny schopnost efektivně řídit více priorit současně schopnost podpory týmové spolupráce, komunikace a a... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej domény INVESTICE.AI
Před 11 dny - HYPERINZERCE
Prodám doménu INVESTICE.AI – silná, výstižná doména vhodná pro jakýkoliv digitální projekt ve financích, investicích nebo v oblasti umělé inteligence. Díky kombinaci relevantního klíčového slova a moderní domény nejvyšší úrovně .ai je ideální pro aplikace využívající strojové učení, automatizaci rozhodování, prediktivní analýzu nebo personalizované finanční poradenství. Vhodná pro fintech startup, onli... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 14 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno
Credit Management Sr. Specialist
Před 17 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Tatyana Seraia, e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Praxe v oblasti financí nebo jiného podobného oboru, angličtina na úrovni pracovní konverzace podmínkou, výborné komunik... (více v detailu)
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - SENIOR
Před 23 dny - AVIZO_CZ
24.3.2025 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií a výroby, neboť práce na vývoji je směřována do oblasti potravinářských aditiv. Znalost práce na PC (MS Office), ŘP... (více v detailu)
Neuvedeno
Autodesk Civil 3D 2025
Před 35 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Verze EDU. Licence na 3 roky. Autodesk Civil 3D 2025 je pokročilé řešení pro BIM (Building Information Modeling) v infrastrukturním inženýrství, zaměřené na návrh, dokumentaci a analýzu projektů v oblasti dopravní infrastruktury, sítí inženýrských staveb a terénních úprav. Tato verze přináší lepší výkon, automatizaci návrhu a rozšířenou interoperabilitu. 🔹 Klíčové funkce Autodesk Civil 3D 2025 1️⃣ Výkon a efektivita práce ✅ Rychlejší zpracování velkých datových souborů, včetně DTM (Digitální model terénu). ✅ Optimalizované vytváření povrchů, koridorů a tras. ✅ Lepší správa velkých projektů včetně verzování a cloudových funkcí. 2️⃣ Vylepšené nástroje pro návrh komunikací ✅ Vylepšená dynamická modelace koridorů s přesnějšími přechodovými oblouky. ✅ Nové možnosti automatického generování křižovatek a ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 800
 Kč
Autodesk Navisworks Manage 2025
Před 35 dny - HYPERINZERCE
Verze EDU. Licence na 1 rok. Autodesk Navisworks Manage 2025 je pokročilé softwarové řešení pro kontrolu, koordinaci a simulaci stavebních projektů. Umožňuje týmům integrovat, analyzovat a spravovat 3D modely z různých CAD a BIM aplikací, čímž pomáhá odhalovat kolize, minimalizovat chyby a zefektivnit projektovou koordinaci. 🔹 Klíčové funkce Autodesk Navisworks Manage 2025 1️⃣ Pokročilá detekce kolizí a koordinace modelů ✅ Automatizovaná detekce kolizí mezi různými stavebními disciplínami (architektura, MEP, konstrukce). ✅ Možnost vizuální kontroly a řešení kolizí v reálném čase. ✅ Lepší správa kolizních sestav s možností exportu zpráv a integrace do Autodesk BIM Collaborate Pro. 2️⃣ Integrace s BIM a CAD softwarem ✅ Podpora nativních formátů z Revit, AutoCAD, Civil 3D, IFC a dalších BIM/CAD aplikací. ✅ Propojení s Autodesk Construction Cloud pro efektivnější spolupráci. ... (více v detailu)
1 500
 Kč
Automatizovaný Tester (40 - 70.000 Kč)
Před 429 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáme zkušeného Automatizovaného Testera, který má vášeň pro kvalitu softwaru a znalost moderních nástrojů pro automatizaci testování. Pokud jste detailní, analytický a máte zkušenosti s automatizací testování softwaru, pak je tato pozice pro vás ideální. Náplň práce: Návrh, vytváření ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 766 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce