Vedoucí prádelny

Před 480 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Seč Pracovní doba: od 7:00 do 15:30 hodin Požadujeme: předchozí zkušenosti na vedoucí pozici v prádelně, schopnost vést tým, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost Ná... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Zástupce vedoucí prodejny
Náplň práce: aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC, starost o chod prodejny Požadavky: dobrá schopnost komunikace, časová flexibilita, spolehlivost, pečlivost, dobrá orientace na zákazníka Nástup možný ihned na dobu neurčitou. Výhody: Nákup na zaměstnane... (více v detailu)
vedoucí dílny
Před 3 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM Popis pozice: Jako vedoucí dílny autorizovaného servisu budete mít na starosti celý chod naší servisní dílny a týmu servisních techniků. Spoléháme na vás v bezproblémové organizaci plynulého provozu dílny a odbavování nutných oprav, odpovědnosti za hladký průběh servisních úkonů a důrazu na maximální spokojenost našich zákazníků i ve vedení a profesním rozvoji servisního týmu techniků. Hlavní slovo budete mít také při plánování a adaptaci fungování dílny na momentální technologické trendy a poptávku. Poža... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí týmu pro Východoevropský program
Před 3 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině Název pozice: Vedoucí týmu Východoevropský program Lokalita: Praha (s pracovními cestami do zahraničí) Datum nástupu: po dohodě Pracovní smlouva: plný úvazek Náplň práce o Řízení týmu, strategické plánování, zajištění efektivních činností, vyhodnocování o Přímá spolupráce s dárci a místními partnery (HRD, aktivisté) pro lepší pochopení jejich potřeb, sběr zpětné vazby na realizované aktivity o Ve spolupráci s projektovými manažery týmu - tvorba příruček, popisu programu, pokynů stanovujících fungování programu v příslušných zemích a regionech o Organizace a realizace aktivit programu (organizační retreaty, školení, skupinové psychosociální aktivity) v terénu o Dohled a pomoc projektovým manažerům při vypracovávání návrhů projektů, rozpočtů, monitorovacích zpráv o Zajišťování trvalé a úsp... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebně správních řízení
Klíčová náplň práce: - vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona - projednává správní delikty Požadavky: - VŠ vzdělání obor stavební - vzdělání SŠ s maturitou obor stavební dle ust. §30a zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, - aktivní znalost stavebního zákona, - uživate... (více v detailu)
Směnárníci
GHIRMAY TECLEGERGISH, tel.: 776 532 388, e-mail: ghirmaybsn@gmail.com Náplň práce: - práce s penězi - s valutami na pokladně v bance, směnárně, poště apod. - velkou výhodou je absolvovaný kurz ČNB na rozpoznávání padělků - znalost práce na PC Výhodou: - jazyková vybavenost (angličtina) POŽADAVKY: Praxe na pozici směnárníka vít... (více v detailu)
Skladník/Skladnice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: práce ve skladu náhradních dílů, příjem, výdej zboží a vedení evidence v systému SEIWIN Požadavky: fyzická zdatnost (20 kg zátěž max.), znalost práce na PC, samostatnost, ŘP sk. B, pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Denní recepční v hotelu
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (2 dny / 5 dní) dle rozpisu vedoucího, 7:00-19:00 h. Náplň práce: zpracování a evidence rezervací poptávek a objednávek, ubytování hosta, pokladní operace a další agenda s tím spojená, zajištění souvisejících služeb pro hosta, komunikace s hosty v recepci (e-mailem a telefonicky... (více v detailu)
Účetní (m/ž)
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Pracovník/ce kavárny Panorama
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden, dle rozpisu vedoucího (2 dny / 5 dnů), 10:00-22:00 h nebo dle dohody. Náplň práce: pracovník/ce kavárny Panorama (s přípravou rychlých pokrmů a částečnou obsluhou), samostatný/á pracovník/ce v kuchyni kavárny a částečně i obsluha hostů v kavárně (výpomoc hlavnímu/hlavní číšníkovi/servírc... (více v detailu)
Operátor call centra s cizím jazykem
Kontakt: Isabel Costa da Silva, e-mail: hr@mardormconsult.cz (osobní kontakt Mardorm Consult s.r.o. (Hvězdova 1716/2b) Vhodná práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Náplň práce: Každodenní komunikace s novými či stávajícími zákazníky Sjednávání schůzek obchodníkům Poskytování veškerých informací o produktech Identifikace potencionálních problému a nabízení jejich řešení Koho hledáme Příjemné a reprezentativní vystupo... (více v detailu)
Samostatná účetní (m/ž)
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Telefonista/ka - OZP
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po-Pá 9:00-12:00 hodin. Práce na dálku - Home office Upřesňující informace: Náplň práce: aktivní telefonování, nabízení spolupráce, zaznamenávání informací, práce s databázemi, vyhledávání kontaktů na internetu, nejedná se o prodej, call script bude zajištěn Pracovní doba: Po - Pá, 9:00 - 11:00 Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce (pedagogický/á pracovník/ice) v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici sociálního pracovníka/nice (pedagogického prac.) v NZDM v Litomyšli. NÁPLŇ PRÁCE: aší náplní práce bude pracovat s dětmi a mládeží od 6 do 26 let. Budete se podílet na přípravě a realizaci volnočasových aktivit, pomáhat dětem při přípravě do školy - doučování, zprostředkovávat jejich kontakt s rodinou a okolím, organizovat prázdninové akce, spolupracovat se školami, ale i vytvářet a realizovat individuální plány. POŽADAVKY: splněnou kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb. - VOŠ nebo VŠ se sociálním nebo pedagogickým zaměřením, výpis z rejstříku trestů, ztotožnění se s posláním NADĚJE, schopnost týmové spolupráce, samostatnost, komunikační a organizační schopnosti,... (více v detailu)
Prodavač/ka–pokladní
Pro naši provozovnu PRIMA PEKÁRNA s kavárnou přivítáme kolegyni/kolegu (studenta/ku, rodiče na RD) s příjemným vystupováním a manuální zručnosti pro dlouhodobou výpomoc převážně na odpoledních směnách, o víkendu a v období dovolených. Náplň práce: ˘příprava, vypékání a prodej pekárenských výrobků (vysoký podíl ruční práce) ˘příprava obložených baget, polévek a kávy ˘provozní doba pondělí - neděle ˘ranní a odpolední směny (ranní od 4:45 hod) ˘směny dle dohody Výpomoc na provozovně "PRIMA PEKÁRNA" Hlavní třída 67/441, 736 01 Havířov ˘provozní doba pondělí - pátek, ranní směna od 3:45 hod ˘sobota do... (více v detailu)
Vedoucí pobočky (m/ž/jiné) pro region Praha a okolí
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - BAZOS
Místo výkonu práce: Praha - sídlo mateřské společnosti: Eichstädt (u Berlína) Společnost GERLICHER GmbH je dlouholetým dodavatelem prémiových fritovacích olejů. Naše výrobky jsou oceňovány ve všech gastronomických oblastech, od streetfoodu až po špičkové kuchyně oceněné michelinskou hvězdou. Na vynikající kvalitu našich výrobků se spoléhají také výrobci potravin. Náš sortiment je doplněn vlastní doručovací službou a udržitelným konceptem likvidace. Tímto způsobem si budujeme přesvědčivou pozici na trhu. Hledáme právě Vás pro úspěšnou expanzi do České republiky. Vedoucí pobočky (m/ž/jiné) pro region Praha a okolí BENEFITY U nás získáte zaměstnání odolné vůči krizi, nadprůměrnou odměnu, služební auto (i pro soukromé použití), notebook a mobilní telefon Stanete se součástí vysoce motivovaného týmu v příjemné firemní atmosféře s krátkými rozhodovacími procesy ÚKOLY - Převezmete strategický rozvoj pobočky ve spolupráci s vedením firmy (přímý reporting) a ponesete odpovědnost za... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
skladník na expedici ( m/ž )
Před 3 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: – příjem výrobků na expediční sklad – balení, výdej a nakládka výrobků v rámci expedice – administrativa spojená s procesem expedice – podílení se na skladové inventuře CO OD VÁS OČEKÁVÁME: – výuční list – zkušenosti s obsluhou VZV – výhodou – znalost MS-Office – spolehlivost, zodpovědnost a manuální zručnost NABÍZÍME: – kratší pracovní dobu, jen 37,5 hodin týdně – 1 SMĚNA – roční odměny – podíl na hospodářském výsledku firmy – týden dovolené navíc – celkem 5 týdnů – motivační složky mzdy – zvýšení mzdy po zapracování - benefitní karta Edenred (500Kč / měsíčně) – odměny za doporučení nového zaměstnance – propracovaný... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář dopravních staveb
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: o Příprava a zpracování cenových kalkulací - rozpočtů o Komunikace s investory o Příprava dokumentace a vedení administrativy Požadujeme: - praxi v oboru - znalost rozpočtových programů IPOS, KROSS, ASPE výhodou. Zaměstnan... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Koordinátor úklidu - pro OZP - 4:00-8:00
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Koordinace pracovníků (rozdělení úseků a dohled nad prováděnými pracemi) + operativní úklid. Pondělí - pátek. 4:00 - 8:00. Cca 2h/den úklid + 2hod/koordinace Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením (invalidní důchod, invalidita, OZZ). P... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA KVALITY PROVOZU
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:27/3/2025 Náplň práce: - kontroluje nástupy do práce, řeší případné zástupy v případě větších výpadků sám zastoupí pracovníka úklidu - práce s OZP - Provádí zaškolení nových pracovníků v oblasti zručnosti a manipulace s čistícími a dezinfekčními prostředky - přijímá náměty na zlepšení od svých podřízených - řeší personální otázky v souladu s požadavky provozu a ZP pouze však po konzultaci s vedoucím provozu zakázky. - zajišťuje správné dodržo... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik útvaru (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Náplní práce je především vedení a zpracování administrativy potřebné k zajištění funkčního provozu útvarů. Požadujeme: VŠ (technické zaměření předností), znalost práce na PC (zejména Word, Excel, Outlook), spolehlivost, samostatnost, flexibilitu. Znalost angličtiny výhodou. Nabízíme: zázemí silné nadnárodní společnosti, jistotu a stabilitu firm... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zařazení: úředník Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " výkon stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, " zabezpečování... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce