Vedení účetnictví a daňovém evidence
Podobné inzeráty
Vedení účetnictví a daňové poradenství
Přidáno dnes
- Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím služby daňového poradce, včetně vedení účetnictví, zpracování mezd a mzdové agendy, zpracování daňových přiznání, účetních zá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví
Před 4 dny
- BAZOS
Nabízím vedení účetnictví, DE, DPH, fakturace, zpracování mezd a DPFO, pro OSVČ nebo me... (více v detailu)
1
Kč
Vedení účetnictví, daňová evidence, mzdová agenda
Přidáno dnes
- Jihomoravský kraj - SBAZAR
Efektivní vedení účetnictví je klíčem k úspěšnému podnikání. Ráda bych představila nabídku účetních služeb, která Vám ušetří čas a starosti. Nabízím kompletní služby v oblasti účetnictví a daňové evidence pro fi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Kompletní účetní služby pro s.r.o. i pro OSVČ
Přidáno včera
- Olomoucký kraj - BAZOS
Rádi se Vám postaráme o Vaše účetnictví, aby jste se vy mohli plně soustředit na své podnikání.
- Nabízíme kompletní zpracování podvojného účetnictví a daňové evidence pro malé a střední firmy a pro OSVČ
- Zpracování DPH měsíční/čtvrtletní, včetně Kontrolního hlášení a Souhrnného hlášení
- Měsíční zpracování mezd
- Správa datové schránky včetně komunikace s úřady (OSSZ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Účetní služby Ostrava
Přidáno dnes
- Moravskoslezský kraj - SBAZAR
Hledáte externí účetní? Vedení účetnictví a daně Mzdová agenda Poradenstv... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví?
Přidáno včera
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Postaráme se o všechno od A do Z, zatímco Vy se můžete plně soustředit na růst svého podnikání.
Proč my?
• Komplexní účetní služby pro fyzické i právnické osoby.
• Zpracování daňových přiznání bez stresu.
• Personalistika a mzdy – vše pod kontrolou a vždy včas.
• Spolupráce s právníkem – vaše podnikání je chráněno na všech frontách.
• Profesní pojištění... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví - MONEY S3
Před 5 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví pro malé firmy i živnostníky. Komplexní vedení, 20 let zkušeností a praxe ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
KVALITNĚ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ, ZPRACOVÁNÍ PŘIZNÁNÍ
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím kvalitně zpracování daňové přiznání, vedení účetnictví, daňové evidence apod. Pracuji již léta v programu Pohoda. Všechny daně, mzdy, DPH apod. Dále nabíz... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
NABIDKA - Účetnictví pro OSVČ/SRO
Před 7 dny
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím:
- účetní poradenství
- účetní služby pro OSVČ a SRO
- plátci/neplátci DPH
- zpracování podkladů pro daňové přiznání
- pomoc při začátku p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
500
Kč
Účetní služby
Před 6 dny
- Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Nabízím kompletní finančně-účetní servis - zpracování mezd, DPH, kontrolního hlášení a ročního zúčtování daně z příjmů včetně podání přehledů na OSSZ a ZP. Kompletní vedení podvojného účetnictv... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Personalista/ka a mzdový/á účetní
Před 6 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Naše firma přijme personalistu/ku a mzdovou účetní. Vhodné pro OZP. Jedná se o kompletní vedení personální agendy cca 220 zaměstnanců, uzavírání hpp a dpp a zpracování mzdové agendy. Praxe v účetním programu pohoda a pamica. Komunikace se státními institucemi. Z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Personalista/ka a mzdový/á účetní
Před 6 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Naše firma přijme personalistu/ku a mzdovou účetní. Vhodné pro OZP. Jedná se o kompletní vedení personální agendy cca 220 zaměstnanců, uzavírání hpp a dpp a zpracování mzdové agendy. Praxe v účetním programu pohoda a pamica. Komunikace se státními institucemi. Z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd
Před 9 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Od 1.1.20... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Personální a mzdová účetní
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: e-mail: icafourkova@sbdmb.cz telefonicky: 601 201 605 Upřesňujicí informace: náplň práce: kontrola docházky a zpracování měsíčních mezd komplexní zpracování a kontrola mzdového účetnictví komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd dodržování pracovně právních předpisů vedení personální administrativy příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů znalosti a dovednosti: SŠ vzdělání s maturitou praxe 2 roky znalost pracovního a mzdového práva z... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Personální a mzdová účetní
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: e-mail: icafourkova@sbdmb.cz telefonicky: 601 201 605 Upřesňujicí informace: náplň práce: kontrola docházky a zpracování měsíčních mezd komplexní zpracování a kontrola mzdového účetnictví komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd dodržování pracovně právních předpisů vedení personální administrativy příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů znalosti a dovednosti: SŠ vzdělání s maturitou praxe 2 roky znalost pracovního a mzdového práva z... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bauerová Drahomíra, e-mail: drahomira.bauerova@armadaspasy.cz poslat emailem profesní životopis a motivační dopis (životopis je podmínkou). Jak si vás představujeme? " středoškolské vzdělání s maturitou, " ochotu dále se vzdělávat, " vysokou osobní odpovědnost, samostatnost, komunikativnost, důslednost a pečlivost, " znalost práce na PC, zejména velmi dobrá znalost práce v programu Excel " znalost práce v programu ABRA výhodou, " znalost podvojného účetnictví, praxe v oboru účetnictví (praxe v neziskové organizaci) výhodou, " zkušenosti s rozpočetnictvím výhodou, " respektování křesťanských hodnot Armády spásy " řidičský průkaz skupiny B - výhodou Co Vás na této pracovní pozici čeká? " Zpracování, kontrola a registrace platebních dokladů. " Kompletní vedení ú... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bauerová Drahomíra, e-mail: drahomira.bauerova@armadaspasy.cz poslat emailem profesní životopis a motivační dopis (životopis je podmínkou). Jak si vás představujeme? " středoškolské vzdělání s maturitou, " ochotu dále se vzdělávat, " vysokou osobní odpovědnost, samostatnost, komunikativnost, důslednost a pečlivost, " znalost práce na PC, zejména velmi dobrá znalost práce v programu Excel " znalost práce v programu ABRA výhodou, " znalost podvojného účetnictví, praxe v oboru účetnictví (praxe v neziskové organizaci) výhodou, " zkušenosti s rozpočetnictvím výhodou, " respektování křesťanských hodnot Armády spásy " řidičský průkaz skupiny B - výhodou Co Vás na této pracovní pozici čeká? " Zpracování, kontrola a registrace platebních dokladů. " Kompletní vedení ú... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní, personalista/ka
Před 9 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: mzdová/ý účetní - personalista/ka Nástup: 1.1.2025 Mzda: 30000,- až 40000,- Kč Kontakt: Lucie Zápotočná, email : lucie.zapotocna@acs-e.com Hlavní náplň práce: - Budete součástí 5-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zpracovávání a účtování cestovních příkazů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory. - Podílení se na zpracování měsíčních u... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní, personalista/ka
Před 9 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: mzdová/ý účetní - personalista/ka Nástup: 1.1.2025 Mzda: 30000,- až 40000,- Kč Kontakt: Lucie Zápotočná, email : lucie.zapotocna@acs-e.com Hlavní náplň práce: - Budete součástí 5-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zpracovávání a účtování cestovních příkazů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory. - Podílení se na zpracování měsíčních u... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Specialista na volnočasové aktivity
Před 7 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Dům kultury Milevsko přijme zaměstnance na pozici: „Specialista na volnočasové aktivity“ Chcete být součástí týmu, který v roce 2025 otevře nové Kulturní a kreativní centrum v Milevsku? Hledáme nadšeného a organizačně schopného člověka, který s námi vytvoří pestrou a pravidelnou nabídku kurzů a volnočasových aktivit pro všechny generace. Náplň práce: - Plánování, organizace a vedení pravidelných kurzů, workshopů a pestrého programu pro veřejnost - Spolupráce s partnery (školy, neziskové organizace, firmy) k vytvoření atraktivních aktivit, které osloví širokou veřejnost - Propagace aktivit na sociálních sítích a komunikace s veřejností, aby se o našich akcích dozvěděli všichni zájemci - Neustálé přinášení nových nápadů, které posílí roli centra jako živého místa pro setkávání, vzdělávání a inspiraci Požadujeme: - Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou - Znalost práce s PC, základní kancelářské programy, řidičský průkaz sk. B - Organizační a komunikační schopnost... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Specialista na volnočasové aktivity
Před 7 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Dům kultury Milevsko přijme zaměstnance na pozici: „Specialista na volnočasové aktivity“ Chcete být součástí týmu, který v roce 2025 otevře nové Kulturní a kreativní centrum v Milevsku? Hledáme nadšeného a organizačně schopného člověka, který s námi vytvoří pestrou a pravidelnou nabídku kurzů a volnočasových aktivit pro všechny generace. Náplň práce: - Plánování, organizace a vedení pravidelných kurzů, workshopů a pestrého programu pro veřejnost - Spolupráce s partnery (školy, neziskové organizace, firmy) k vytvoření atraktivních aktivit, které osloví širokou veřejnost - Propagace aktivit na sociálních sítích a komunikace s veřejností, aby se o našich akcích dozvěděli všichni zájemci - Neustálé přinášení nových nápadů, které posílí roli centra jako živého místa pro setkávání, vzdělávání a inspiraci Požadujeme: - Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou - Znalost práce s PC, základní kancelářské programy, řidičský průkaz sk. B - Organizační a komunikační schopnost... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
nabídka vedení účetnictví a daňové evidence
Před 13 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
vč.daňových přiznání
i zpětně za r.2024
praxe 32let
Zlínský kraj
Neuvedeno
Nabízím účetní a mzdové poradenství
Před 11 dny
- Kraj Vysočina - BAZOS
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Od 1.1.2024 spolupr... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Finance, poradenství